Heeeelgen!

Fredag: Blev en superkväll med glajjorna på!:p Lite småttjobbigt, svårt att urskilja om man är full eller bara glajjorna soom gör en lite snurrig:p haha
Hade iaf supermysig med J, satt på hennes balkong innan och åt tonfisksallad och drack vin. De är verkligen sommar! Kvällen var bra och stället Sommar! rekomenderar jag, men alla ser tyvärr likdana ut och har tygpåsar:p Söder, söder, söder!

Lördag: En heldag på landet blev det med finfina vänner! Skönt att få komma iväg, bort lite från stan! Grillning på kvällen blev det också, kan det bli mycket mera sommar än så?
Hemma sent var vi också, halv 1:p Iaf om man räknar med när vi åkte därifrån, tar sin tid och totalt slut var jag, utgång och sedan tidig uppgång med sool går inte super ihop!

Söndag: Jaa flytta hemifrån och en massa sysslor infaller på söndagar. Jag springer fram och tillbaka till tvättstugan med MrJ är och storhandlar!:p Men en timme kvar av detta tråkiga sedan ska vi ut i solen och njuta, även kanske ta ett dopp?


FINAL I KVÄLL OCKSÅ! YEESS! Vi hejjar alla på Holland hoppas jag, fattar inte alls att Spanien kunde ens gå till final, de har verkligen spelat super dåligt, och vill inte se en repris av när Italien vann! Ett land får inte vinna som inte ens gjorts sig värda en final! HOLLAND HAR JU FÖR FAAN KASTAT UT BRASILIEN UR VM!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0