Money money

Vilken dag jag haft, har verkligen fått bevis på idag att jag vart trött och snurr i bollen!:p

Började dagen med mina privatlektioner, dom är verkligen superduktiga! Nu kan båda simma, minst hundra meter fast med lite hjälpa av en simkorv och utan max 5 arm- och bentag! Helt otroligt hur mycket de lärt sig!

Efter jobbet begav jag mig till arbetsförmedlingen för att få försäkringskassepapperna på skrivana och sedan en tripp till banken för att få in pengarna på mitt konto som försäkringskassan och arbetsförmedlingen varit lite sena med, men 11 000 - ja tack!
Fast en låång banktripp blev det! Gick först till nordea eftersom det är därifrån "pengarna" kommer ifrån. Satt nog en halvtimme tills jag fick veta att jag skulle gå till min bank. Så jag går dit och sätter mig och väntar. Men HA fick jag, efter 5 minuter inser jag att jag sitter på Swedbank och inte handlesbanken:p hahah Men kom tillslut fram till handdelsbanken där det inte vara någon kö! ÄLSKAR HANDELSBANKEN!

Handlade även kvällsmat sen, och nu är jag totalt slut i hela kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0