Js STUDENT!

Ojoj, redan dags! Ett helt år har gott. Men nu är det Js tur att ta STUDENTEN!

Tyvärr så kommer den sabla intervjun (även om den är bra) ivägen. Så jag missar hela utspringet!! Känns dumt att jag kommer vara i slussen samtidigt som hon springer ut, men då i väntan på saltsjöbanan!

Efter intervjun ska jag iaf bege mig mot fruängen, fräscha upp mig lite sedan möta J och sedan gå på Js mottagningen!


Hoppas DU får en underbar dag min bästa vän! Vädret är ju inte på din sida, men kom ihåg, som min kära lärare sa: " Det är de som springer ut i regnet som kommer lyckas bäst i livet ".

Det stämmer grymt bra in på oss två, vädret ville ju att jag skulle lyckas i framtiden, och nu även du.
Sen om arvetslöshet ses som att lyckas vet jag inte, men jag har ju iaf flyttat hemifrån, bästa pojkvännen och grymt grymt bra och de bästa vännerna!:D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0