Midsommar 2010

Jaa midsommar 2010 är över sedan några dagar tillbaka. MrJ och jag kom hem igår natt (?), om man nu får räkna 23 som natt:p Tycker synd om han som fickgå upp alldeles för tidigit i morse, en sovmorgon idag behövdes!

Midsommar var mysig. Min kära J var ute hos oss för att fira järnet! Jag sa redan innan till henne att denna helg gör vi inget annat än äter, och rätt fick jag självklart!
Midsommar 2010:

- Tidig uppgång
- För mycket folk:p
- Fika
- Gemensamgång till midsommarstången
- Midsommarstångdansande
- Lite sprit
- Förberedelse för mat
- Lite mera sprit
- Midsommarlunch
- Lite aktivitet på grasmattan: gymnastikövningar, hopprepshoppning, limbo, hoppa högst och längst.
- Mer sprit
- Midsommarbad
- Trevligt prat
- Sprit
- Gilla korv
- En del tacka för sig
- Sprit
- Killarna sprang nakna
- Nattinatti





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0