Ojojoj

Gården var supermysig! Visst fler vänner som var där=)

Och nu är jag totalt slut! Gått upp i snitt klockan 07 tre dagar på raken, min kropp är verkligen inte van. Och sedan på de hållt igång hela dagen.
Idag var det sista jobbdagen för mig! Nu är det sommarlov! Skönt, men skulle gärna vilja jobba mer! Jobb någon?=)

Efter jobbet träffade jag MrJ i stan och vi gick på shorts jakt! Fullträff blev det denna gång, kom hem med ett par shorts (icke de jag tittat på, så xs passa. Totalt sjukt är det) och ävennya solbrillor. Ni som sett mina gamla vet att jag verkligen behöver nya!
MrJ kom hem med kallning. Någonting han alltid behöver! Konstigt dedär:p

Sedan har vi storhandlar och städat lite hemma, nu blir det glass och en stunds vila.

Kvällens YES: Amazing race!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0