Snor och bajs. En vardag.

Msn läser överallt hur folk ligger i hängmattor, hänger vid bryggan och bara njuter. Själv är jag upptagen med att torka snor ur barns näsor och oroa mig för att deras bajs i blöjorna ska komma på mig när de sitter i knä:P
Hur täta är egentligen blöjor? Känns som att innerhållet ska komma ut vilken sekund som helst, speciellt när man ser hur hela blöjan hänger:P haha. Annars är jobbet supernajs! Alla barn är så gulliga=)

Nu väntar jag bara på att MrJ ska komma hem!





Jaa någon blondinbella och nils lär det ju inte bli, tyvärr holroyd, men vi kanske kan starta en kampanj för de? Kanske blir en stor hit, kontrast sådär liksom:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0