Solbränd

Jaa en dag i tullinge räckte visst för lilla mig med totalt fel pigment! Röd är jag nu, varm och fryser häcken av mig. Duschat, smörjt in mig och sitter nu med en glass i mun och täcket runt om mig. Synd att MrJ är på Ac/Dc, solo är jag ikväll.

Dagen har iaf varit underbar! LF har det verkligen superfint och lyx med pool. Skönt att kunna svalka sig i denna hetta. Docka kvicka dop då de va iskallt i poolen!:P
Men party där i sommar blir det iaf, yeeah!

Nu blir det enbart mys för mig själv, kanske ska lyssna på MrJ och popa mig en påse popcorn? hmm, får väl se.

Imorgon ska jag iaf jobba ute i hammarby sjöstad, sickla udde. 08-16.30, det blir en lång dag när man är ovan som jag. Längtar redan, ska bli askul, lite nervöst såklart bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0