Synundersökning

Efter en underbar dag i solen med J och nästan ett bad, ville inte doppa hela mig för jag var tvungen att gå så fort jag kom upp:P så möte jag upp MrJ som slutade lite tidiagare, skönt en dag som detta!

Han skulle på synundersökning, händer då och då när han har linser. När jag ändå var där så frågade jag lite om mina ögon och fick testa en snabbsak. De var så att jag har precis samma synfel som min älskling, men inte alls i samma grad. Men eftersom det ändå visade lite fel så ska jag på en synundersökning imorgon, lika bra det.

Nu har vi avnjutigt en supergod middag, wok, tittar lite smått på Allsång på skansen i väntan på fotbollen: Spanien-Portugal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0