Tessan vs arbetsförmedlingen

Nu har jag precis hemkommen och har fått samtal ifrån min handläggare på arbetsförmedling. Riktigt taggad på att driva detta tills jag får mina pengar, även om det ska krävas en stämning.
Krig är det som gäller och jag har med mig både svärd och sköld.

Läget just nu för er som undrar:
- Jag har lämnat in en skriftlig klagan till arbetsförmedlings chef, via min handläggare.
- Väntar på att chefen ska läsa och ta ställning, förhoppningsvis innan han går på semester i fem veckor
- Jag är grymt irriterad på att de kan vara så svårt för de att bara inse sina fel!

De som jag kräver:
- Att självklart få tillbaka mina pengar
- Ett samtal med chefen, men de verkar helt omöjligt. Vill att han ska göra sitt beslut efter min version och inte efter de som står i mina papper, eftersom att de är totalt fel. De står ju t.o.m att jag är FILMlärare istället för SIMlärare..........
- OM jag inte får mina pengar ett möte med alla som är inblandade, speciellt min förra handläggare som gjort fel.
- ATT FÅ MINA PENGAR!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0