Tomt i bokhyllan

Att jobba är inte min kropp van vid, de märks. MrJ och jag somnade igårkväll till fotbollen vid halv 9 och vaknade mitt i andra halvlek. Helt slut båda två! Och som grädden på moset har jag en härligt huvudvärk som förföljt mig sedan i går morse.
Jaa, de märks att min kropp säger ifrån. Slutar säkert med att något barn smittar mig med enb arnsjukdom och jag ligger deckad i någon vecka eller två:P

Nu ska jag iaf strax iväg. Har den skönastse vägen till jobbet. Tväbanan från start till mål. Underbart! Men böckerna börjar tvina i bokhyllan, en bok på två dagar i snitt ungefär. Jag bara slukar dom.
Behövs en trip till akademibokhandeln och fylla på med min favvo författare. Katarina Von Bredow. Jaa ungdomsböcker älskar jag:P



Jaa alla som undrar. MrJ mår bra, blev utskriven igår från sjukan och redan på väg till jobbet. Kanske han borde starta en blogg, händer mer i hans liv än mitt. Och i så fall skulle vi ju bli blondinbella och Nils, fast i förorten och inte med miljoner på banken!

Kommentarer
Postat av: holroyd

haha blondinbella o nils <3 det röstar jag på!



ps. skönt att han mår bra :)

2010-06-17 @ 08:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0