Tugn dag i stan, anting överhettad eller rånad av fjortis?

Jaa det är redan dags nu i år igen. De går riktigt fort. MrJ längtade lite till julen igår när han hörde julsång på TV, knäpp?
Skönt iaf att solen lyser och det är mega varmt ute! Jag kommer precis in efter att ha suttit i solen och läst i någon timma om inte mer:p Slukar alla böckerna! Även en dusch har jag hunnit med och klockan har precis passerat 12, rekord från min sida? :p

Ska bara packa klart allt nu, se till att jag får med mig allt, kommer alrig orka bära allt och sedan bege mig mot stan för att fixa present till farmor som fyller 80 år! Sen möter jag upp MrJ och DCK!

Det kommer inte att bli en kul dag i stan. Två systempåsar, en väska förhoppningsvis och sedan skopåsen, får icke glömmas. Det hjälper ju verkligen att det är 25 grader ute + att lilla jag ska bära allt, kommer troligen dö, antingen av hetta eller att en fjortis klubbar ner mig och snor spriten! HAHA vad tror ni.....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0