Fel gymnasielinje?

Hungrig är jag alltid nu för tiden när jag vaknar. Allt tack vara skidresan:p Men iaf..det jag vill komma till är att ofta finns det inte "god" frukostmat hemma. Mackor finns det alltid, men de börjar jag tröttna på efter två veckors knäckebrödtuggande:p

Såå imorse letade jag järnet i frysen och fann lite räkor, och vem älskar inte räkor? Så jag letade vidare lite, fann:
  • Fiskbuljong
  • Matlagingsgrädde
  • Gurry
  • Chilli
  • Pasta
Och av de gjorde jag en supergod räksås med pasta! Otroligt gott och super enkelt. 15 minuter att göra bara, så nu är jag mätt och belåten och funderar över om jag inte borde ha gått hotell och restaurang på gymnasiet istället?:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0