Födelsedagskalas

Träningen var seg i går, precis som mötet efteråt! Kom inte hem förrän klockan 22 till mitt egna födelsedagskalas, jag tackar så mycket!
Fick även utstå hela lååånga mötet med en extrem huvudvärk!

Hemma var iaf mamma, pappa, mormor&lasse och MrJ och väntade på oss=) Jag, syrran och Dennis kom ju efter mötet!
Hemma vad det uppdukat med fika, mys och massor utav presenter!
  • Tre böcker med: 500 muffins, 500 cocktails, 500 kakor
  • Presentkort på In&Finn och Hemtext
  • Bowlingkjol. Nu slipper ni se mitt snygga as hela tiden;p
  • En tröja. Superfin av min älskling
  • En pryndadsfigur som står för skönheten och kärleken. Också från min älskling, titta på den tillsammans.
  • 20x2 rosor
  • Startkit från IKEA: Stekpanna, skärbräda, kastruller, vitlökspress, matlådor, knivar mm
Riktigt bra presenter och fler kommer det när resten av släkten kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0