Fortsätter...

..med packningen inför flytten! Sommarkläder stod på listan nu, de mesta nera, inte linnen för de använder jag ju även nu:P
Två stora klädpåsar blev de och det finns minst lika mycket till! Glömt inte bort ytterkläder, skor och väskor. Även handdukar och laken. Jäklar att flytta är mer än vad man tror. Allt märks när man väl börjar röjja.

MrJ sitter nu vid datorn och fixar äntligen min externa hårddisk. Visst kunde jag ha gjort de själv, men han fixar sin Ipod under tiden så han får lov. Småkikar säkert på bilder från old old times:p
Men nu kommer iaf alla mina bilder på hårddisken, lagom till flytten och nu kommer det kunna komma lite bilder på bloggen. Miljoner gamla minnen och tusen roliga bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0