Helgen

Fredag: Upp med tuppen, fixade färg till lägenheten, sprit för lördagen samt konsertbiljett. Lugn kväll hemma. Lugnet förre stormen, så var det verkligen. Fredagskvällen bestod även av förberedelser och planering inför min första jobbdag.

Lördag: Tidigt gick vi upp. Mot lägenheten och började att tejpa väggar och måla första väggen! Härligt! Sedan var det mot bowlinghallen och första matchen för mig på mycket länge länge! Bra gick det också!=)
Sedan stressade jag hem för att göra mig i ordning inför lagfesten. Trevligt hade vi, jag tror nog bilderna talar för sig själva=)

Söndag: Första jobbdagen för min del. Morgonen böjar med att mobilen inte ringer (?!?!?!). Som var kom mamma in och väckte mig så jag slapp komma försent. Jobbet gick bra, mycket skönt! Duktiga jag!
Sedan var det raka vägen tillbaka hem till lägenheten och dags för att måla andra väggen och ställa in allt porslin. Nu är vi äntligen i fruängen igen och få vila lite. Helt slut är jag i kroppen efter denna helg. Gäller att stå ut nu veckan som kommer, sedan blir det säkert lugnar. På onsdag ska vi flytta över sängen iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0