Nytt

Allt kommer ju självklart olägligt. Pengar har spenderas. Hade vi fått veta om lägenheten en halv vecka tidigare så hade vi säkerligen inte åkt på skidsemester. Känns lite tugnt att jag har 200:- på kortet och ska flytta hemifrån. MEN detta sker inom en vecka!
  • Jag får min praktik lön. Borde iaf vara minst 1000:- hoppas på 1500:-
  • Jag börja jobba som riktig simlärare med större timlön = ge pengar
  • Jag fick precis ett samtal från ett jobb jag sökt, han ska ringa upp mig. Jag vågar tror att det har med att göra om en jobbintervju=)
Så det ser lite positivt ut iaf! Ska bli superkul att spring runt på IKEA..inte för att vi har mycket vi kan inhandla, men lite saker iaf ska vi få hem. Vi måste även måla lite i lägenheten. Sååå kuul!=)

Idag har jag även fixat med min nya mobil. Skönt, jag behövde verkligen en=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0