Träna hela kroppen?

Vet ni vad jag kom på under veckan nu när jag varit borta?
Joo..hur man lättast tränar kroppen på ett roligt sätt. Åk skidor!

- Vaderna får otroligt mycket träning
- Även låren - Åhhh va de kan brinna i de branta partierna!
- Rumpan får vi ju heller inte glömma!
- Armarna. All stakning är otroligt jobbigt. Speciellt när man åker baklänges p.g.a all blåst.
- Händerna - Av att krampaktigt hållt i staarna när det råkar gå lite för väl fort i branten!
- Axlarna - Också från all stakning

Visst sedan har vi ju magen och ryggen. Men ser ni? Då behöver man bara träna de två delarna för resten fick du gratis medans du åkte skidor.
Jag hade iaf galet ont efter tåv dagar. Sedan försvann smärtan! Och nu är jag tillbaka lite mer vältränad än vad jga var för en vecka sedan:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0