Alla försvinner

Jaa, sant som det är. Och den första försvinner till helgen. För ikväll ska MrJ och jag på hejdå middag för hans bästa tjej kompis som åker till Grekland på lördag för att jobba i 5 månader.

  • Sen så kommer J försvinner till hösten då hon åker till Örebro för att plugga i 5 år, eller var de 6 år t.o.m?
  • Och inte nog med de så funderar andra J på att flytta till skåne i höst också?
  • Ännu mer så försvinner även mina gymnaster, nya in.

Varför händer allt detta? Och allt på en gång. Verkligen supertråkigt att alla bara försvinner sådär.
Och hur lätt det är att bli ensam kvar..

Jag har MrJ och C men jag behöver även mina andra nära vänner, som betyder så mycket <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

Finns en liten risk att jag åker men det troligaste är ju att jag blir kvar i stan minst ett år till :)

<3

2010-05-27 @ 23:35:43
URL: http://ijosefines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0