Eld i baken

Jaa de är sant. Har fått lite driv i mig idag.

Hittade äntligen till arbetsförmedlingen i vällingby. Hur satan ska jag veta att det finns två sats där? Sjukt.
Men iaf, kom i kontakt med en bra kille där som fixade in mig igen efter att de klantat sig i liljeholmen. Så nu är jag skriven i vällingby! Bra!

Turen hade jag också att när jag var klar hos killen så haffade en tjej mig och berättade om en föreläsning som precis skulle börja, där man kunde få lite tips om CV och personliga brevet. Motvilligt sa jag ja eftersom jag inte vill låta lat utan framåt!

Och positivt överraskade blev jag verkligen. Fick en massa inspriation och har nu gjort om mitt CV och personlig brev. Det ser mycket bättre ut nu iaf, men om det är bra vet jag icke. Ska be både mam och MrJ att läsa igenom=)

Jag har verkligen varit duktiga jag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0