Iväg på jobb

Imorse vaknade jag av ett härligt samtal klockan 08:14:
- Hej, Maggan härpå fruängensskolan, kan du vika idag?
- Självklart!
- Bra! Va här 12.30

Somnar om efter att jag insett att jag inte behöver åka förrän halv 12.

Mobilen ringer igen, 08:45:
- Hej, jag ringer i från ekensförskola, kan du vika idag?

VAD SATAN är oddsen? Jag går arbetslös i ett halv år sedan ringer de två/dag? Åhh va tråkigt! Skulle verkligen velat åka till ekens idag och testa där, synd att de skulle inträffa samma dag och att de ringde 44 minuter för sent!

Hoppas de ringer igen! Glad idag=)

Kommentarer
Postat av: blååå

Poppis du va då! Vad kul för dig! :) Nästa gång du har två på kroken kan du skicka dom vidare till mig ;)

2010-05-17 @ 19:34:54
URL: http://ijosefines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0