Jobbig kväll

Jobbet gick super idag, lite krångel på slutet, men ingenting mitt fel och de löste sig! Påväg sen till "kursen" och inte satan gick de fint. Kaos överallt. Först i liljeholmen och sedan även på bussen! Åhh säger jag bara, tog as långt tid att komma fram och varmt som satan med fullproppade bussar och tunnelbanor!

Inte blev de bättre sen när jag är på väg hem. Precis när jag navigerat min väg genom rålis till torildsplan, satt mig på tåget så kommer jag på att plånboken, nej den ligger inte i väskan. Så hela vägen tillbaka. Tur som jag har va den inlämnad, men de hade jag räknat med, eftersom de inte är något kommunalt ställe vi jobbar på. Snälla människor på oasen=)

Äntligen hemma nu! Sköönt!

Imorrn blir de grillning! Mysigt! Med J&J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0