Pannkakstorsdag?

Shit veckan har gått fort! Redan torsdag, och snart helg! Yes! Men väntar dock fortfarande på att den där riktiga vårvärmen och solen ska komma. Den har inte riktigt gått i blomm än, iaf inte om jag jämför med tidigare vårar i mitt liv:p Då de brukade vara 15+ hela veckan och man njöt i solen på rasterna!
Nej solen och värmen, de är dags att komma nu!!!

Vaken tidigt som vanligt denna vecka. Ätit lite frulle och ska snart göra mig i ordningen för dagens äventyr!
  • Jobb 13.30-17
  • Gymnastik 16-18.30 (schemat går ihop? Tur att vi är fler tränare)
  • Hemma 19.45
Låång dag med allt åkande, tänk bara om körkortet fann här och en bil och en jäkla massa pengar så jag hade råd att ha bil:P


Nu i väntan på BiggestLoooser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0