Traditionen förstörd

Precis hemma efter att jobbat hela dagen! Totalt slut! Jobbat från klockan 9 till halv 3. Räkna även med att jag gick upp halv 7 imorse. Kommer lätt sova gott i natt, men ska jobba imorrn igen, så ingen sovmorgon denna helg. Nejnej! Men pengar in på kontot, yes!

Just nu är jag hemma hos syrran. Vi ska käka här och titta på melodifestivalen. Någonting som vart tradition för mig sedan jag varit liten. Men i år är hela traditionen förstörd. Anna gick ju inte vidare, de vet väl alla nu, tidningarn kan ju inte hålla käften om de!

Så för mig har de roligast som sker på våren bara slitits bort, tänk er typ om julafton bara försvann eller just DIN födelsedag! Usch säger jag, melodifestivalen är tradition och nu är den förstörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0