Uppsvälda magar

Avslutningen gick bra, presenter fick vi också=) Blommor, biokort och choklad. Standard, men toppen present. Precis vad man vill och behöver ha=) Lite sorligt också att 10 av tjejerna försvinner till MiniDM, så tråkigt, men jag får glädjas åt att några tjejer är kvar och jag hoppas verkligen att jag får vara kvar som tränare i F3, annars kan jag lika gärna sluta, så känns det iaf. De är upp till truppsektionen hur många tränare de vill ha kvar till hösten, vill de ha kvar så bör de inte ändra på något!

Träningen slutade lite tidigare idag, så då hann MrJ och jag laga korvstroganoff, supergott! Och nu sitter vi med uppsvälda magar (igen) och vilar ut i soffan framför varsit pogram!:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0