Världens bästa dag <3

Idag har verkligen varit en toppen dag! Har haft en heldag på stan med min älskling!

Vi började dagen med att leta efter lite sommarkläder, jag fick äntligen en bikini och ett as snyggt linne!=) MrJ fixa hans efterlängtade ljusa jeans! En bra shoppningen dag!
Efter de gick vi igenom hela stan för att äta en god lunch - kyckling pasta! Och efter det vidare mot slussen där jag utnyttjade mitt presentkort på chokladfabriken. Fick ett antal chokladbitar som vi mumsat på!

Sen kom vi till de som denna dagen egentligen gick ut på - massage! Men innan vi gick in satt vi i solen och bara njöt vid kajen=)
Massagen var ashärligt! Vi var nästan ensamma där också, sköönt. Basta och jag tog ett dop i den kalla poolen. Bara 15+ och jag är ju van med 33+ på jobbet:p Ett snabbt dopp blev de!

För att avsluta denna perfekta dag har vi ätit sushi, ostbricka och färsk ananas! Allt detta framför CL-finalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0