Vikarie

Hmm, konstigt morgonväckning jag fick imorse må jag säga! Klockan 9 ringer mobilen och jag fattar inte riktigt varför:p
I andra änden är de fruängensskolan som ringer och undrar i fall jag kan vika idag mellan 13.30-17 och visst kan jag de! Så nu har jag precis duschat och ska göra mig i ordningen för en dags jobb! Skriva på papper ska jag också göra!
Får vi se vad detta leder till, hoppas på ett längre vik!=)

Synd bara att man nu flyttat en timme bort:P hade ju varit sköönt men 5 minuter till jobbet, HAHA!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Nämen vad kul!

Hur kommer det sig? Hade du sökt där tidigare? :)

Hoppas det blir längre då!

<3

2010-05-04 @ 20:30:33
URL: http://ijosefines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0