Back to school

Sitter här nu igen i skolan för att nu äntligen fixa min dator. Jaa med de fel som ni sist läste om här i bloggen. Hoppas att det blir bra så jag kan fixa bilderna! Börjar känna lite ångest inför jobbet.... Var ju inte direkt såhär det skulle gå till.

Annars är mitt liv som vanligt! Jag jobbar och försöker hinna med livet som vuxen. Extra jobbigt nu här kring jul. Lussekatterna är i alla fall bakta, pepparkakorna kommer nu i helgen men resten har kommit lite på sne. Adventljusstaken är upp och några röda dukar. Men julstädningen och tomtarna kommer väl...:P

Chokladkalendern har iaf stått i fönstret i 2 veckor. De hann MrJ och jag med....:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0