Helgen

Ett inlägg om hur helgen ser ut och sedan ett hur det egentligen blev:P

Utgången på fredagen sprack, alla banga så MrJ och jag hamn i soffan med chirre och popcorn. Inte helt fel det, verkligen inte! Skönt även för mig som jobbade!
Jobbet gick bra, jag trivs verkligen ute i Åkersberga, dock skulle det vara lite närmre där jag bodde, men bilturen dit och hem är riktigt skönt. Köra bil och lyssna på bra musik.

Lördagen bjöd på utgång! Inte av den sorten man kanske tror.
Efter en finfin middag på Chendo med trevligt sällskap så drog vi mot staden. Hamnade på "Ojojoj" en stund för att sedan dra vidare till Limericks där resten av folket vara. Dock kommer vi jue inte in för att vi drar med oss två 18 åringar....:p Men kvällen var trevlig ändå som slutade på donken.

Jobbat idag med och plåtat för det nya företaget. Kul men helt slut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0