Helgen

Helgen har verkligen känts aslång = BRA!

Lördagens jobb gick bajs, verkligen. Påväg till åkersberga har jag aldrig varit med om någon värre huvudvärk. Tur att jag klarade av att köra! Var helt yr, skakade i hela kroppen, och huvudet var som ett minfält!
Några simgrupper gick det inte att ha, tur att min kollega kom till undsättning så att alla barn fick simma.
Huvudvärken förföljde mig hela lördagen, och jag känner mig inte hundra än.

Annars har helgen varit lugn, mycket skönt, det kan behövs ibland. Det är ju redan dags för en ny vecka och äntligen så kommer lite saker igång.
På tisdag är det möte på jobbet ang babysim fotandet. Ska ju plåta endel av våra babysimmar! ASKUL!

Nu sitter jag här i väntan på att MrJ ska komma med käk. TopWok serveras ikväll!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0