Jag blir så jävla arg!

Vilken jävla dag har haft! Verkligen ingenting har fungerat!

Allt började igår när jag skulle börja fixa bilderna som ska till hemsidan. Men nej min hårddisk är full så det gick inte. Kommer då idag med friskt humör för att ladda över bilder på min externa hårddisk, men nej, självklart inte, så fungerar det inte! Fråga men faan inte varför!
Och grädden på moset så är någonting fel så allting har tagit bajslång tid, bara att spara en bild från photoshop har tagit över en minut per bild!!!!!!!!
Någon som vet felet?!?!

Iaf, de börjar bli klart nu, håller på att göra om bilderna till jpeg nu men det tar en jävla tid. 20 bilder brukar max ta 10 minuter. Datorn har nu gjort 7 bilder på 35 minuter?! Ni kanske förstår min frustation.

Nu ska jag ut i ovädret och träff J för en fika! Kan behövas!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0