Övergång

Igår gjorde jag min överigång. Övergång från en klubb till en annan. Jag snackar självklart bowling.
Tråkigt nog innebar inte denna övergång några mångmiljonbelopp som i fotbollen men jag kan väl få drömma om det iaf. Provspelade ju t.o.m för en tredje klubb:P

Men iaf jag har ny bytt i från bajen till Concorida. Allt handlade enbart om pengar (precis som i fotboll, lr har jag fel?:P).
Concordia är tusen gånger billigare än Hammarby så det passar min (läs manager) plånbok.

Om en månad tillhör jag Concordia, slut på bajen och förhoppningsvis på allt skitsnack!



(fast lite skvaller kanske jag kommer sakna? Men du fyller väl Syrran och L-F i med!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0