Tillbaka till tiden då livet var annorlunda

Igår gjorde jag en lite trip tillbaka i tiden. Mer exakt 1,5 år bakåt.
Jag gjorde ett besök i skolan. Lika mysigt som alltid. Allting är desamma, lärare som elever. Lustigt nog kan man se i klasserna som går nu precis samma uppdelning som det vara i min, klassen innan mig o.s.v.....
De som sitter i fotosalen hela tiden, de som gör en segerdans så fort det är rast, de som fattar noll och sen de normala (där jag hörde hemma, höhö:P)

Från och med nu kommer jag jobba med min fotolärare, eller ex lärare kanske jag ska säga, rätt så mycket. Eftersom jag nu ska börja fotografera babysimmarna. Ni vet babyisar under vatten?;)
Min lärare kommer då vara min sammarbetspatner. Han kommer sköta allt med utskrift och sånt! Kommer verkligen bli askul och jag hoppas hoppas verkligen på att detta kommer gå bra så jag kan forsätta med detta en längre tid och även fylla på min portfolié lite:D

Nej, dags att springa ner i tvättstugan.... Detta kallas ledig fredag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0