Ensam på en fredag?

Det är äntligen fredag. Dagen då man ska mysa, t.o.m på TV säger dom ju de "freeeedaagsmyyyys". Men ändå ligger jag här själv i sängen...:(
MrJ är ute med jobbet och äter och tar en öl. Har varit lite mycket sådant nu tycker jag på sista tiden. Tror nästan det är tredje helgen i rad jag äter middag hemma hos MrJs föräldrar själv... De säger väl allt!

Och sedan nästa helg åker jag på läger och helgen efter de på kryssning, dyster må jag säga! Vill ha min tid med min älskling!

Ligger iaf just nu i sängen med tända ljus och väntar på att idol ska börja. Mer bjuder ju tyvärr inte denna fredagskväll på..

Tror allt jag ska ta att ringa hem min pojkvän, nu får det vara nog!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0