Min lediga dag..

..har jag tillbringat på bästa sätt!

Åkte till skanstull imorse för att lämna blod, men mitt hb-värde har nu sjunkigt så jag får vänta ett tag. Krångligt att bli blodgivar ska ni veta:p iaf om man heter Therése... Hela historien har nu ju redan hört!

Då blodgivningen inte blev av tog jag mig rätten till en härlig frukost på blodcentralen och sedan en liten shoppingtur!
Nya handdukar till badrummet, röd nu inför julen...dags för mig och MrJ att börja julshoppa..vi har ju ingenting sånt, värmeljus och en ansiktstvål!

Mot vällingby sedan för att hämta mina nyklckade skor inför kryssningen på lördag!!!!

Hemma nu, skrivit alla diplom inför helgen, städat och ska nu sammaställa lägrets stryketest!


Ledig dag var det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0