Shopping

Denna dag har tillägnas åt shoppning. Någonting som MrJ och jag inte gjort på evigheter. Känns helt underbat att för första gången kunna handla det jag vill ha istället för att titta på vad det kostar!
Detta kom jag hem med:

  • 3 par trosor
  • 2 BHar
  • 1 linne
  • Vinterjacka
  • Halsduk
  • Mössa (björnmuff)

Så nu är vinteroutfiten klar och jag är redo för den omtalad kylan som ska komma! Hoppas på riktigt kallt och snöstorm!
Med all denna shoppning är jag nu ett par tusen kroner fattigare, men ändå inte pank! Tänka sig!

Imorgon jobb, med hopp om ännumer!


Kommentarer
Postat av: holroyd

vad köpte du för vinterjacka? e i stort behov av en :P

2010-10-31 @ 22:17:36
Postat av: Tessan

köpte en dyr jävle denna gång:p g-star!

vär pengarna får vi väl se, men jag slipper ju se ut som en utomjording i vinter! hehe

2010-11-01 @ 18:21:25
URL: http://norbergaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0