Solresa

Sitter nu i sängen och värmer mig, kallt ute, väldigt kallt.
Men jag har värmt upp mitt sinne med att titta på solresor! Väldigt svårt att finna några nu men i maj en vecka, frukost, hotell och flyg för två - 10 000:-. Inte alls farligt och jag vill verkligen åka. Kanske lägga undan lite pengar och sedan prata med MrJ för att sedan boka? JA tack!

Bowlingen är det ju slut med för min del, men ikväll ska jag faktiskt spela. En kompis till mig spelar i mistral (inte en höjdar klubb och även svindyr tyvärr då de ej har sponorer) och vill att jag ska komma och träna på deras extra träningen i jacobsberg. Så varför inte?
Kul grejj att göra iaf.. Börja spela kommer jag nog ändå inte att göra på ett tag..

Nu ska jag vila lite, kanske sätta på en film och njuta lite av att få ha en ledig dag!

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-10-26 @ 10:47:56
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0