Uppdatering

  • Mitt häxperuk till hår har nu blivit ljusare. Färgen släpper som bara den. Tur är väl de. Snart har jag den färgen som jag ville ha från början. Tur att det är kallt ute så jag har en anledning till att bära mössa:p
  • Jag kör bil så ofta jag kan och älskar det.
  • Förkylning som kommer och går har jag även fått. Grönt snor varje morgon:p
  • Blivit lack på arbetsförmedlingen att antal gånger. Ena gången sluta med att jag skällde ut min handläggare.
  • Börjat med kurs två denna termin (simskola)
  • Lärt mig att hitta till Åkersberga med bil själv. Även till gullmarsplan! WEHO:P
  • Vart på kryssning med brudarna i släkten.
  • Vart på läger med gymnastiken.
  • Upptäckt att grannen redan satt upp en julstjärna...
  • Snart gått klart min simlärarutbildning.

Lite kort och gott om vad som hänt i mitt liv. Hoppas vi inte ser fler av dessa listor i framtiden.


Måste dock berömma alla er som faktiskt följt mig otroligt bra fast jag inte skrivit en enda rad. Blondinbella släng dej i väggen!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0