Duktig, duktiga jag!

Allt på körskolan går bara bra! Tycker faktiskt att jag är riktigt duktigt! Ser framgången själv iaf, och känner mig mer säker i trafiken på de som jag ska göra! Teorin går även framåt, mer rätt för varje gång jag gör ett prov. Tre stycken har jag gjort nu och haft resultatet: 40, 48, 52!:P Duktiga jag!
Målet med teorin är att jag ska gå igenom hela boken och skriva upp de jag anser är viktigt och som de nämner i sammanfattningarna för att sedan renskriva de! Tror jag kommer lära mig bäst på de sätter, sedan kommer även MrJ att få förhöra mig på alla alla alla frågor!:p

När jag kom hem från körskolan har jag först renskrivit alla (nästan, de vi hunnit gå igenom) instuderingsfrågor, lagat lasagne som nu står i ugnen och diskat upp från gårdagen! Duktiga jag!:P

I väntan på maten ska jag nu njuta av lite datortid:p 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0