Har ni någonsin?

Alla tror jag säkert ha känt känlsan när man stoppar blodtillflödet till handen. Handen blir lite vit, kall och känslar att den vibrerar.

MEN har ni någonsin varit med om att vi få denna känsla i hela kroppen? De hände mig alldelese nyss.

Tänk er att det känns som om blodet bara försvinner ut kroppen, du kallsvettas mer än du någonsin gjort och tror att kroppen ska koka över. Benen "vibrar" helt sjukt mycket och fingrarna skakar som de kan göra när man är nervös. Du är helt kritvit om hela kroppen.
Plus allt detta ligger du och spyr galla och har ont i njurarna!


Låg och tog en skön sovmorgon nu när jag äntligen har chansen. Inge tvättstuga eller behöva åka och storhandla.
Gick upp, gick på toa och sedan bara hände allt. Riktigt läskigt!
Men nu efter en timme innne i badrummet känns allt bra igen!

Vad satan hände med min kropp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0