Höga lovord!

Att blgoga verkligen försvinner, verkligen!

Halkbanan igår gick super bra, DOCK inte alls lika kul som alla så högt sagt om de. Inte för att jag hade astråkigt, men man snurra ju inte direkt runt och allt!
Ett moment till klart inför körkortet. Nu är det ju faktsikt bara de jobbiga kvar.... De som man verkligen måste kunna.

Ska kämpa kämpa på nu! Skriver mycket teori hemma och ska i helgen till landet för att köra lite extra!
Ni måste hålla alla era tår och tummar för mig nu de två närmsta veckorna!:P

Kommentarer
Postat av: fia

Haha, men det beror nog på vart man kör och vad de har för utrustning... När jag åkte snurrade vi alla runt någon gång och när man väl fick rundsnurr var det omöjligt och var som värsta karusellen i baksätet! haha

2010-09-14 @ 21:25:01
URL: http://sschnyggve.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hihi, kände att du syftade lite på mig när du sa att folk hade sagt att det var "jätte kul" :) Då måste dom ha ändrat upplägget på gillingebanan :( Vi fick tvärbromsta på isen och snurra runt flera varv på isen i hög hastighet, G-kraften var otrolig :p Det läskigaste var när man skulle sitta bredvid när den andra personen gjorde det :p Men vad skönt och kul att det gick bra för dig iallafall! :D

2010-09-18 @ 18:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0