Lördag

Igår kväll sprang MrJ på fotboll så jag hade kvällen för mig själv, lite skönt. Men blev bjuden på middag av MrJs päron, riktigt mysigt, så största delen av kvällen spenderades där!
Men var ju tvungen att röra på fläsket hem för att planera alla lektioner för lördagen, jobbar ju då som ni säkert vet!
Jobbdagen är mellan 06-16! Resvägen självklart inräknad och totalt slut är jag nu!

Väntar på att MrJ ska komma hem, han jobbar också helg! Så en myskväll blir det! MrJ ska ju upp tidigt imorgon igen och han startat en vitmånad! Tror ej han klarar det då han ska på jobb-resa i slutet av september och om de inte super lovar jag att springa naken i stan, annars kallas inte folk för "Knull-jörgen".......:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0