Pojkvänsfrihelg

MrJ är nu i tallin, hoppas han har det bra, saknar han inte så än men det kommer säkert i natt....:P

Nu ska jag fixa för morgondagens jobb, sen över till MrJs päron för att käka och sen hemma och ha lite mys ikväll.
Imorgon flyger jag söderut för att träna vidar på körkortet. Inte så värsta nervös än men kommer säkert äckligt mycket på  söndag, HJÄLP!

Nej dags att klä sig och gå över så jag inte kommer försent till middagen.

När nästa bloggning blir vet jag inte, kanske om ni har tur i helgen:p eller inte på aslänge, vad ska jag liksom skriva om det inte går som jag vill och hoppas på måndag......... Tårarna kommer spruta och det kommer bli lokal översvämning i hässelby!
Fast det kanske även sker om jag klara det....:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0