Trööött! Yes så är de. Nu känner jag av pa...

Trööött! Yes så är de. Nu känner jag av passet från igår! Både tur och skönt att de är ett kort pass idag....men hem och städa måste jag ändå, så mer jobb ligger framför mig. Och inte nog med det så har jag så jäkla ont i mina benhinnor lr så att säga musklerna på mina smalben! Sån smärta! Måste ha kommit från utekvällen i lördags... Klackar är inte att leka med:p Sen är det dags för träning ikväll oxå, gymnastiken har ju startat nu igen! Denna säsong har vi även 7 tjejer som prövar för våran grupp! Men idag lr på torsdag måste vi meddela om de kommit in i gruppen lr ej. Vi åker ju på läger till helgen och då ska gruppen vara fulländad! MrJ åker även till London på torsdag..... Inte alls avis! 4 veckor kvar tills vi får ozzy!:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0