En tanke eller kanske mer som en undran så...

20110830098 (MMS)

En tanke eller kanske mer som en undran såhär bara. Ett mysterium har skett eller så har jag uppfunnit något som kmr göra mig älskad av alla kvinnor i världen! Det är nämligen såhär att inom 8 år har jag gått från skostolek 38 till 36...? Har funderat ut två möjliga orsaker till detta. 1. Mina fötter har helt enkelt krympt. 2. Min mamma har lurat mig vid skoköp att alltid köpa för stora så att jag ska få plats med en extra sula lr tjockare strumpor så jag inte ska frysa. Men nu när jag är vuxen köper jag efter mina fötter:p Lustigt är det, förstår inte hur jag kunnat haft skor i 38 som 13 åring och nu letar jag ibland efter 35 t.o.m (typ när läckra partyskor ska finnas), vilket inte går att finna på vuxen avdelningen. Lycklig ska jag väl iaf vara, små fötter ska ju vara snyggt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0