En vecka kvar!

Åhhh, som jag har längtat och äntligen är julen snart här. MrJ och jag tände sista ljuset i staken och hade mysmorgon framför skidorna! Vill bara ha fredag fredag fredag nu!!!! Vet att julafton är på lördag men dagen innan är minst lika mysig. MrJ och jag ska göra skinka och knäck och bara mysa! Känner mig lite som ett litet barn igen, såhär längtan till jul har jag inte haft på många år!

I går var MrJ och jag på syrrans 25 års fest! Riktigt lyckat och hon hade gjort så fint, med massa god mat! Helt perfekt! Gav min kära syster en presentationsbok (hon är ju florist) med bilder från brudbuketten hon gjorde till det bröllop jag plåtade. Blev riktigt lyckat och hon blev så glaaad!=)

Idag är det tvätt och julmatshandling som gäller! MrJ har haft feber sen i torsdags så mer än så blir det inte av våran söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0