2011

Bloggande har varit lidande, ja jag vet. Inspirerad till att skriva? Svar nej!
Men iaf, dessa resuméer som kommer upp på alla bloggar är ju lite uttjatade men jag brukar ju iaf köra en skriftlig. Dessutom blir den ju inte heller 25 sidor som andras, utan bara ett fåtal punkter, hoppas nu står ut. (Den kommer ju även lite sent!)

1. Firade ett år med MrJ
2. Titta på JVM som är traditon. Under en av Svergies matcher blev ju MrJ och jag tsm
3. Åkte till fjällen
4. Systemdebut
5. Började med egna simgrupper
6. Flyttade hemifrån
7. Lärde mig den hårda vägen när man blir vuxen. INGEN LEDIGHET! Vad hände med 10 veckor sommarlov?
8. Fick glasögon
9. Hade mina första privatlektioner + utomhus simskola
10. Åkte till GBG med grabbsen
11. Blev huvudtränare med A i gymnastiken
12. I vår första fristående tävling vann vi
13. Slutade med bowlingen
14. Tog KÖRKORT!
15. Fixade för första gången jul själv med min älskling. Skinka, knäcka och julgran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0