Kickoff

Min sista lediga helg har nu passerat! Den tillbringade med en kickoff med jobbet! Så jäkla kul!:D
Vi började med lite bad, scrubar, inpackning och vin såklart! Bastun spenderade vi tid i och sedan insmörjning av härliga krämer!=)

Vi 18 (tror jag de va) tjejer gick hem till ena chefen och käka god mat och lite mera vin=)
Desta längre kvällen varade desto fler avdunstade. Tillslut var vi bara 5 stycken! Vi fem drog till garbo, ja jag vet bara 30 plusar, men ni måste se till att mina chefer är snart 40:p
Otrolig kväll var det iaf och halv 5 var jag hemma sen på söndagsmorgon=)

Annars har helgen varit bra, ny vecka och på lördag börjar simningen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0