Matförgiftning från donken!

Ja, lördagen blev inte helt perfekt! Kvällen till en början var riktigt mys=)
NU! var ett riktigt bra ställe, dit kommer vi gå igen! Hittad äntligen en bartender som kan göra min "syrliga lime drink"! Och det är inte lätt kan jag lova! Prisvärd var den oxå!
Kvällen slutade på donken...inget bra beslut...

Vi kom väl hem med taxin vid halv 3, allting är lugnt, mycket alkohol hade inte flödat denna kväll. När klockan är runt 4 vaknar både MrJ och jag av att han bara spyr. Han vaknar av det!!!!
Så mitt i natten var det bara att rensa sängen, ta bort lakan, bäddmadrass och bädda om!
Ny bäddmadrass är beställd.

Efter att jag fixat om sängen och fått MrJ avduschad, mår jag må illa. Vid halv 6 spyr jag. Dock hann jag till toaletten. Min första matförgiftning avklarad.

Tack för ni förstörde min helgen, donken, tack tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0