Virus, semi och Aquababy

Virus på datorn har gjort att jag icke kunnat skriva. Men nu är det borta. Tror jag fick viruset från någon blogg, de går ju rykten om såna virusar och viruset på datorn kom bara fårn ingenstans. Tror allt mina misstankar är sanna. Frågan är ju dock om jag vågar läsa några bloggar på ett tag nu?
MrJ har iaf skaffat virusskydd nu, idiot som inte gjort det tidigare!

Ikväll vankas det semi i handbollen. Dock har jag ju lovat bort mig att skjussa T till Kista mitt i matchen, lyckat! Men jag får lyssna i bilen och skrika där!:D'

Annars troligen en lugn kväll. Imorgon ska jag inte jobba då bassängen är trasig, tror allt att jag bär något dåligt över mig, Runö har krånglat till tusen sedan jag börja där.
Men istället ska jag få se en tjej från AquaBaby hur hon jobbar och svara på frågor och sälja saker från kanten. Ska bli kul att få lite inspiration. Trampoolin (där jag jobbar) har ju köpt AquaBaby, därav mitt annorlunda jobb imorgon!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0