Förberedelser!

Det är det 23 timmar kvar tills vi åker! Jippi! Känns underbart, ett halvår har gått superfort. Känns som om vi bokade resan igår men icke. Dagen är iaf äntligen här.

  • Dagen har ägnats åt att tvätt, min käresta valde tiden 07 så då stod vi och slava med all smutstvätt.
  • Sedan en sista tur till V-by för att inhandla de vi missa i förrgår, grattis!
  • Gjort hos fina i håret hos Nikita
  • Börjat packat. Iaf lilla jag, ligger kläder över hela golvet. MrJ fick fram kallingar och strumpor..eller fel av mig, det var jag som la fram dom..:P
  • Vaxat benen
  • Målat naglarna. Både uppe och nere

Nu ska jag slava igen, fast denna gången i köket. Ikväll bjuds det på lövbiff med klyftpotatis. Ytters gott!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0